En 2 + 1 h utbildning där fokus ligger på grundläggande funktioner/arbetssätt samt felsökning och support.

Målet är att deltagarna skall kunna ge grundläggande användar- och teknisk support till övriga användare.

1 h uppföljning efter 1-2 veckor (kan genomföras på distans via SMART Bridgit).

Max 10 deltagare


Samtliga utbildningar startar med en kortare nulägesanalys där vi tittar på bland annat teknikmognad, möteskultur- och policys.

Skräddarsydda snabbguider samt en enklare utvärdering ingår. Kundanpassade instruktionsfilmer finns som tillval.

Netsmart AB har varit Sveriges enda SMART Certifierad Leverantör av utbildningar sedan 2001. Alla våra utbildare är SMART Certifierade Utbildare och har mångårig erfarenhet av utbildning och förändringsarbete.

Kontakta Netsmart på 08-564 878 80 eller Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. för bokning eller mer information.

 

Go to top